Pentru a returna un produs dintr-o comanda, trebuie sa urmati urmatorii pasi:
- va rugam sa ne contactati la numarul afisat pe site la sectiunea contact si folositi formularul de contact disponibil pe website.
- la primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai jos mentionate, in caz contrar acesta va fi trimis inapoi clientului:
- Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite.
- In ambalajul original
- Produsul sa fie insotite de toate accesoriile
- Produsul sa aiba toate documentele aferente(copie factura de achizitie – este necesara pentru a fi identificata mai repede comanda dumneavoastra)
- Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare.
- Valoarea pieselor va fi transferata in contul dumneavoastra bancar. Contul bancar poate fi comunicat prin completarea formularului de contact(online) sau cel fizic insotit de factura. Este necesar sa ne specificati si numele titularului de cont
- Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.
Solutionarea returului
- Toate retururile au termen de solutionare de 5 zile lucratoare de la primirea produsului
- In acest interval, se constata functionabilitatea produsului, daca au fost folosite sau daca produsul a fost montat/folosit.
- Contravaloarea returului se va achita in termen de maxim 14 zile lucratoare de la solutionarea returului dar in proportie de 99% din cazuri platim returul in 24h.
Nu vor fi acceptate coletele care:
- au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
- produsul a fost distrus / deteriorat in urma transportului de retur , in acest caz clientul trebuie sa se indrepte catre firma de curierat
Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”